Z.

"Olric, birini nasıl seviyorduk? Nereden başlıyorduk? İlk önce seviyor muyduk? Yoksa ilk önce güveniyor muyduk? ... Neyse çayı nasıl demliyorduk"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
En acısıda neydi biliyor musun? "Severken de gidebiliyormuş insan, yüreğinde fırtınalar koparken, bana bunu öğrettin sen"
Bir yer bulalım dünyadan uzak
Belki bu kadar mutsuzluğun içinde biri sever beni sandım...
'İnsanlar niye, adına aşk dedikleri bilmeceyi çözemiyorlardı. Bunca acıya, bunca cinayete, bunca intihara değer miydi bu ruh hali?'