Zişan

Zişan
Yazık. Yazık ki yazgımın boyası koyu.
Türkçe Öğretmeni
28 Mart
769 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
"Ve ben söylemek isterim ki her şeye ve herkese kayıtsızım. Değilmişim gibi davrandığım durumlar, yaşıyormuşum gibi yapma zorunluluğumdandır."
Sayfa 21 - İletişim yayınları.·Kitabı okudu
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Benden bana kayıtsız kalınması ile benden nefret edilmesi arasında bir seçim yapmam istense tereddütsüz nefreti seçerim - kayıtsız kalınacak bir yanım yoktur."
Sayfa 21 - İletişim yayınları.·Kitabı okudu
Edebiyat
"Söylediğim bir şeyi savunuyorum mu demektir? Söylemek savunmanın bir biçimi mi?
Sayfa 20 - İletişim yayınları.·Kitabı okudu
Edebiyat
"Oysa içtenlik, gürültüden başka bir şey değildir."
Sayfa 19 - İletişim yayınları.·Kitabı okudu
1000Kitap
Az durun da ezberleyeyim :D
"Öncelikle konudan bağımsız olacak ama ismimle hitap etmediğiniz için size kırgınım hocam!" Dedi stajda söz hakkı verdiğim öğrencim. :D
Staj