"Çocuk nasibi ile doğar" deyip bakmakta zorluk çekecek kadar çocuk yapıyorsunuz.
"Birisi sizinle tanışmak istediğinde" nasip" deyip, bırakıyorsunuz.
Sırf siz istemediniz diye ayrıldığınız insana "nasip değilmiş" deyip arkasına sığındınız.
Yalnız mısın diyorum " yok Allah var" diyor.
Arkadaşım insansın, her şeyi dine yorumlamanın anlamı nedir?
İyi değilsiniz cidden.
Korku filmi izler gibi okudum. Kitap çok akıcı bırakamıyorsunuz. Her ne kadar korksamda merakımdan bitirdim. Kurgu olsada her zaman daha ihtiyatlı davranmak gerekiyor.