Öznur

Öznur
@Znr1
"Ne zararcı yaratık şu insanoğlu ; yaşamını sürdürmek için başka canlılara hiç aldırdığı yok"
Reklam

Öznur

, bir kitap okudu
7/10
·211 syf.·
3 günde okudu
·
2022 30. kitabı
Mustafa Kutlu
8.1/10 · 14,9bin okunma
"Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında. Ya hatırlamak!.. Evet, o da var. Ömür böyle geçiyor işte ; kâh unutup kâh hatırlayarak."
"Ne yapmalı? Yapacak bir şey yok. En kötüsü de bu."