Aşkı betimleyen ; aşkın içinde olmayı , aşık olmayı anlatan çok güzel bir roman .Kitabı okuduktan sonra aklımda kalan, bir rüyadan uyanmak gibi tatlı bir aşk anısıydı. Orhan Pamuk’un hem1975 yılları Türkiyesi’ni hem de güzel bir aşkı betimlediği romandır.Romanın müze haline getirilmesi ise bambaşka bir emek ve güzellik ,bu fikri çok beğendim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ece Temelkuran’ın 1980 yılı çevresindeki Türkiye’de yaşananları iki çocuğun gözlerinden onların kendi cümleleriyle ve çevrelerinden görüp duyduklarıyla anlatmış olduğu güzel bir çalışmadır.