Mai

"İnsan eninde sonunda her şeye alışır."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Hiç kimsenin, hiç kimsenin onun arkasından ağlamaya hakkı yok."
"Onun ölüsü karşısında ağlamadığım için beni suçlu görüyorlardı. Kısacası, bir parça terbiyeli davranmadığım için beni mahkûm etmişlerdi."
"Bugün annem öldü. Belki de dün, bilmiyorum. İhtiyarlar yurdundan bir telgraf aldım: 'Anneniz öldü. Cenazesi yarın kaldırılacak. Saygılar.' Bundan bir şey anlaşılmıyor. Belki de dün ölmüştür."

Mai

, bir kitap okudu
Puan vermedi·262 syf.·
2025 22. kitabı
William Golding
7.7/10 · 97,5bin okunma