Savaş halinde uluslar gördüğümde adeta bir porselen dükkanında sopalarla birbirine rastgele vuran iki sarhoş budala görüyorum. Çünkü hem birbirlerinin kafalarında oluşturdukları şişliklerin iyileşmesi uzun zaman alacak, hem de sebep oldukları tüm zararı sonradan ödemek zorunda kalacaklar.
Yasalar hükümetin ölçüsü büyüdükçe önemini kaybeder ve ruhsuz bir despotizm iyiliğin tüm tohumlarını söküp attıktan sonra nihayet geriye bir anarşi harabesi kalır.