Bugün doğum günümdü 20 yaşıma girdim. Bir daha asla 20 yaşıma giremeyeceğim. Hayatımda ilk defa doğum günümde annem yanımda değil.
Annemin sesinin,kokusunun,gülüşünün, bakışının olmadığı geçmek bilmeyen günler geçiriyorum ve asla telafisi olamayacak. Bu yüzden asla affetmeyeceğim baba'mı.
Yokluğunda pasta üflemedim çünkü her yaş günümde sol yanımda durur ve "Dilek dilemeyi unutma sakın meleğim" diye fısıldardın kulağıma tarifsiz duygulara büründüren sesinle. Bu yaşımda da dilek dilemeyi unutmadım anne. Yanımda oluşunu,kokunu,bakışını,yüreğime dokunan masumiyetinin eşi olmayan tebessümünü hayale ederek diledim dileğimi.
Sensiz geçirdiğim her saniyenin,salisenin cezasını en ağır şekilde yaşaması dileğiyle...
Seni çok seviyorum kanatsız meleğim.