Vedalaşamıyorsan eskide kalırsın. Günümüz eskide kalmadığı için, sen bizimle günümüzde olamazsın. Geçmişi omuzunda her yere getiriyorsun. Sonra yoruluyorsun. Çünkü fazladan yük taşıyorsun. Ek dosyaların var. Bazen pat diye olur olmadık yerde düşüyor omuzlarından. Çünkü omzun acıyor. Her tarafa saçılıyor. Seni meşgul ediyor. Tüm enerjini tekrar onları toplamak için harcıyorsun. Döktüklerini. Sonra yine enerjin bitiyor. Çünkü eskiye harcamış oluyorsun. Bugüne bir şey kalmıyor. Üstüne çökünce de kaçıyorsun. Bugünü ıskalamış oluyorsun. Elinde yine eskiler kalıyor. İyice uzaklaşıyorsun. Bugüne yetişemedikçe eskiye daha sıkı bağlanıyorsun. Bugüne bağın zayıflıyor. Çünkü bağlanamıyorsun…
Galiba aşk, erkeğin doğasından ziyade kadının doğasına daha uygun. Çünkü kadınların tamamı aşık oldukları zaman kendilerini aşka kaptırıyorlar. Oysa bazı kibir ve gurur yapan erkekler kendine engel oluyor, aşkını belli ederse utanç verici duruma düşeceğinden korkuyor ve sevgili için her şeye boyun eğdiği zaman aşkın mümkün olduğunu bilmiyor.