“Cahilsin; okur, öğrenirsinGerisin; ilerlersinAdam yok; yetiştirirsin, günün birinde meydana çıkıverir. Paran yok; kazanırsın. Her şeyin bir çaresi vardır. Fakat insan bozuldu mu, bunun çaresi yoktur.”
Sakın kafayla okunması gereken bir eser..
Oh, diyeceklerdi. Çok bir âlâ olmuş. Çok bir ilâyıklı olmuş Allah ahı yerde bırakır mı? Hem de ağızsız, dilsiz hayvanın hakkını... Eden bulur.
Bende bitirdiğim de kitabı aynısını söyledim oh olsun…