Bence insanlar mutluluk nedir bilmiyorlar.Pahalı şeylerin onları daima mutlu ettiğine inanıyorlar.Ama onca kalabalığın içinde kafalarını kaldırıp gökyüzünün senin için süslenmiş bulutlarını/yıldızlarına bakmaya tenezzül etmiyorlar.İşte ben en çok bunu anlamıyorum.