HARİKA .Bir ay günlüğü sersinden sonra en çok sevdiğim seri olacak gibi görünüyor.Fakat şunu söylemeliyim ki ilk 70 sayfasında çok sıkıldım.Ya ama gerçekten sonra harika bir şekilde toparlandı.Diyorum ki serinin tüm kitaplarını iyi ki aynan da almışım .Yoksa şu an meraktan öldürdüm.
Şu an 55 sayfa kaldı ve yavaş yavaş okuyorum bitmesin diye.Gerçekten harika bir seri .Olay döngüsü ve kitaba yeni bir karakter girerken onun hayatınıda okumamız harika .Herkes okumalı
Çok beğenerek okumuştum .Selim gerçekten cesurluluğuyla beni kendine hayran bırakan bir karakterdi.Eğer ilk gerilim,macera tarzı okuyacağınız bir kitapsa öneririm.Ama bu konuda çokca kitap okumuşsanız bu kitap size biraz hafif kaçabilir.Fakat yine de şans verilmesinin gerektiğini düşündüğüm bir kitap.
Bizim küçük ve tatlı melody 'imizin hikayesini onun ağzından okuyoruz.Mucize kitabını sevdiyseniz bunun da size gözüm kapalı öneriyorum.Bence 48 ödülün hakkını gerçekten veriyor . Biraz dağınık bir inceleme yazısı oldu ama güzel olduğu için ne taraftan anlatacağımı şaşırdım . Bence bu kitabı okuyun .