Kahin Koparan

Kahin Koparan
@Zynpkprn
Insan bir zaman kaybıdır yeryüzünde.. '1907'
"Nereye gideceğimizi belki biliyorlar belki de bilmiyorlardı. Ama nerede olduğumuzu bilmiyorlar çünkü biz gideceğimiz yere varamadık."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana, senin sözlerini tekrarlayarak veda ediyorum: " Merhaba Beyaz Gemi, ben geldim!"
Şimşegi çaktıran göktür. Ve gök ebedîdir.
İnsanlar niçin böyle yaşıyorlardı? Niçin bazıları iyi bazıları kötüydü? Niye bazıları mutlu bazıları mutsuz? Niye bazılarından herkes korkar da bazılarından kimse korkmaz?
Eşeğe, eşek olduğunu ispat edemezsin ki...