Kahin Koparan

Kahin Koparan
@Zynpkprn
Insan bir zaman kaybıdır yeryüzünde.. '1907'
"...Insanın değerinin sadece insan oluşundan geldiği; din, milliyet, cinsiyet, renk, cinsel tercih, siyaset gibi bir takım sıfatlarla ayrımcılığa uğratılmadığı bir hümanizm anlayışı."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"...Bir öğretmen olmak istiyordum. Candan istediğim şey öğretmen olmaktı. Ama, beyaz tebeşir ve cetvel yerine, elime asker tüfeği almak zorunda kaldım."
Hani, ne derler: "Insanın canı çıkmadıkça umudu da yok olmazmış."
"Hayat dediğimiz şey çok ilginç ve bizim şimdilerde ondan vazgeçmeye hiç niyetimiz yok. Yapılacak çok işimiz var daha ve ben seninle uzun bir ömür geçirmek istiyorum."
Sayfa 30