Kahin Koparan

Kahin Koparan
@Zynpkprn
Insan bir zaman kaybıdır yeryüzünde.. '1907'
"Çocukluk ne güzel bir başıboşluktur."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gördüğün gibi yalnızım, hep yalnız...
Sayfa 8
Yokluğun, Cehennemin öbür adıdır Üşüyorum, kapama gözlerini...
"Bilmezler nasıl aradık birbirimizi, Bilmezler nasıl sevdik, İki yitik hasret, İki parça can."
Evet, ağlamaklı oluyorum, demdir bu. Hani, kurşun sıksan geçmez geceden, Anlatamam, nasıl ıssız, karanlık... Ve zehir-zıkkım cıgaram. Gene bir cehennem var yastığımda, Gel artık...