Kahin Koparan

Kahin Koparan
@Zynpkprn
Insan bir zaman kaybıdır yeryüzünde.. '1907'
"Seni düşünebilmenin büyüklüğü ve tadı, hiçbir zulma, hiçbir ölüme baş eğmez. Seninim... Başkaca yokum."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
... Seni bütün şafaklarda, evrenlerin o ıssız ihanet saatinde öperim. Ve sen geçersin içimden. Bitmek bilmezsin.
Canım Benim, Bilir misin, "canım" dediğimde içimden canımın çıkıp sana koştuğunu duyarım hep.
Sayfa 118
"Gözlerimi öptüğün bir gerçek mi? Onların dudaklarına layık olması için, ne yapayım bilmem ki, korkunç azaptayım. Öylesine, hûlya, kutsal ve uzaksın ki... Allah kahretsin beni."
Sayfa 90
"Bir daha dünyaya gelsem aynı hayatı, daha bir ustaca ve korkusuz yaşarım. Ama bu sefer seni tanımakta gecikmem !"
Sayfa 67