Kahin Koparan

Kahin Koparan
@Zynpkprn
Insan bir zaman kaybıdır yeryüzünde.. '1907'
"Gözlerimi öptüğün bir gerçek mi? Onların dudaklarına layık olması için, ne yapayım bilmem ki, korkunç azaptayım. Öylesine, hûlya, kutsal ve uzaksın ki... Allah kahretsin beni."
Sayfa 90
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Bir daha dünyaya gelsem aynı hayatı, daha bir ustaca ve korkusuz yaşarım. Ama bu sefer seni tanımakta gecikmem !"
Sayfa 67
Seni anlamak, seni sevmek mühim ve aziz bir iştir. Zor da değil halbuki, ama İNSAN olmak lazım.
"Ve biz, milyarlarca, aşkın, yalanın, alçaklığın, kahramanlığın; kapıları, kapakları, kuş uçurmaz uzaklıkları ve aydınlıklarıyla, kahrolası yasaklarıyla, bu acayip kaos karanlığında, biz ikimiz! İki müthiş hasret, iki parça can.."