Kitabı iki sene önce okumuştum ama beni çok etkilediği için burada paylaşmak istedim.. Yahudi soykırımında solan hayatların içinden ele alınmış acı dolu bir aşk hikayesi. O kadar sürükleyici bir hikayesi var ki, kitabı aldığınızda bitirmek için can atacaksınız.