Eğer insanlar her zaman zalim ve adaletsiz olanlara karşı iyi ve itaatkar olursa kötülerin her istediği olur hiç korkmazlar ve böylece hiç değişmezler gittikçe daha kötü olurlar.
Ben açıkçası çok beğenemedim hatta şaşırdım bu kitabın yazarı ile Martin edenin,ademden öncenin, kızıl vebanın yazarı aynı kişi mi çünkü 208 sayfa boyunca İngiltere kötülendi ve sürükleyici bir olay örgüsü yoktu yani bana hitap etmedi maalesef