... Tepenize çığ düştüğünde, bütün o karın altında yatarken neresi aşağı neresi yukarı anlayamaz oluyormuşsunuz. Karı iteleyip kurtulmak istiyor ama yanlış yönü seçip kendinizi daha da derine, kendi mezarınıza gömüyormuşsunuz. İşte kendimi aynen böyle hissediyorum, yönünü şaşırmış, arafta kalmış, pusulamdan olmuştum.
Ama tüm bu yükümlülükleri yerine getirecek en ufak bir gücüm bile olmadığı için tüm dünyayı omuzlarımda taşıyamam, zaten paltomu bile zorlukla taşıyorum.
Ölüm fikri seni huzursuz ediyor mu? Ben sadece ağrıdan korkuyorum, bu kötüye işaret. Bir yandan ölümü istemek ama diğer yandan acıdan korkmak, bu kötüye işaret. Aksi durumda insan ölümü göze alabilir.