«— Her sabah ve her akşam yedişer (kere "hasbiyallahü la ilahe illâ hu, aleyhi tevekkeltü ve hüve Rabbül Arşil azim" (kendisinden baska ilâh bulunmayan Allah (C.C.) bana yeter, ben yalnız O'nun desteğine güveniyorum, O ulu Arş'ın sahibidir) diyen kimsenin Alla (C.C), eğri doğru ne dileği varsa yerine getirmesi üzerine almıştır.»
Baska bir rivayete göre, hadisin son kismi söyledir:
«Allah (C.C.), gerek dünya ile ilgili gerek Âhiret ile ilgili ne dileği varsa yerine getirmeyi üzerine alir.»
(kaynak;Imam Gazâli - Kalplerin keşfi)
Cumamız Mübarek Olsun