Ölümden Beter - La Vie
Kurgu polisiye bir roman olmasına rağmen gerçeklikle o kadar bağlantısi var ki, okurken sizde ruhsal bir etki yaratıyor.Elinize aldığınız zaman birakamayacağınız bir kitap .Konulara geçişleri yerinde yapmış ve en önemlisi okurda zihinde canlandırma yapmış olması.Paris'te mutlu başlayan bir aşkın, bir eylemde polis tarafından şiddet gören Hayat'ın (esinin)hayatını kaybetmesiyle Profesör Doktor Haluk Toköz'ün adalet arayışını anlatıyor. Belki de adaleti kendimiz sağlamamız gerekiyordu. Emeginize sağlık Çağatay Küpçü
Kitapta anlam kargaşası yok ve yalın bir dille yazıldığı için anlaşılır. Bazı yerlerde yazar kendini tekrara düşürmüş.kitabin konusuna deginirsem Yazar platonik bir aşkı anlatıyor belki de böyle içimizde büyüterek yaşamak gerekirdi karşılıksız aşkları...
Timur hakkında lisede tarih öğretmenlerimizin anlattığı kadarını biliyordum mektup olayındaki detayı bu kitapta öğrendim.Yazım yanlışları ve tekrarlar olmasa daha iyi olurdu. :)