Kendime bir akvaryum almıştım bakınca hep şu aklıma gelir istisnasız rızık telaşına düşenlerin vay haline. 20 yıl okursun Allah seni ufacık balıklara hizmetkar eder. Balık mı daha aciz insan mı bilemedim...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O kadar hayretteyim ki, şükrü tam olarak edâ edemiyorum. Fikir çevgânı önünde ben nasıl konuşabilirim? Farz edeyim ki Hakk'a şükrümü ifade ettim, fakat şükretmeme ettiği yardımın şükrünü nasıl ifade edeyim?
Fâtih Sultan Mehmed
"Anladık" diyor, “gayr-i Müslimlerin bile kabul buyrulduğu dergâha biz Padişah olaraktan henüz liyakat kesbedememişiz." Oysa ne umutlarla gelmiştir buraya, neler neler düşünmüştür.