Mustafa Kutlu'nun okuduğum ilk eseri. Sade olmasına rağmen temelde yatanı algılamakta biraz güçlük çektim. Başta birbirinden kopuk geldi. Hikayelerin birbiriyle alakası var mı yokmu diye düşündüm. Ama genel anlamda güzeldi sevdim..
Kitapta sekiz farklı hikayeden bahsediliyor gibi görünsede aslında hepsinin birbiriyle bağlantılı olduklarını hikayelerin sonunda görüyoruz. Kısacık bir kitap olsada pek çok toplumsal konular barındırıyor içerisinde.
Mustafa Kutlu'nun diğer kitaplarını da ilk fırsatta okucam.. Tavsiye ederim