Zeynep S.

"Mutluydum, evet... Ama 'mutluluk' kelimesi kadar basit ve dar değildi hissettiklerim. Mutluluk yaşanan değil, hatırlanandı çünkü. Mutluluk sahip olduğun anda değil, kaybettiğinde, o yakıcı boşluğu yüreğinde hissettiğinde farkına vardığındı. Oysa ben mutluluğa dokunuyordum; mutluluğun gözlerinin içine bakıyor ve yeniden kaybetme korkusuyla, telaşıyla onu içimde doyasıya hissetmeye, büyütmeye, avuçlarımı kanatırcasına sımsıkı kapatarak korumaya çalışıyordum. Öldükten sonra bir daha yaşama şansı verilmiş gibiydim. Şanslıydım evet; ama Tanrı bana hayata gelme mucizesini sunarken bir önceki yaşamımı ve ölümümü unutturmamıştı. Ve ben o kutsal mucizeyi, daha önce bir kez ölmüş olmanın soğuk karanlığını ve o ürkütücü çaresizliğini yeni hayatımın her anında, her soluğunda duyumsayarak, korkuyla yaşamaya mahkumdum. Mutluydum, evet. Hani neredeyse, ya incitirsem kaygısıyla o mutluluğu yaşamaya kıyamayacak kadar... Seni bir kez kaynetmiş olmak, hayattan kovulmak ve ölümü solumak gibiydi benim için. Çünkü beni bir kez unutmuştun. Öyle anlık kaçışlar gibi değil, öyle küçük vazgeçişler sonra yeniden sarılışlar gibi değil... Sen beni bir kez ve gerçekten unutmuştun sevgili. Bunun benim için ne demek olduğunu biyor musun?"
Sayfa 136·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Zeynep S.

, bir kitap okudu
8/10
·160 syf.·
2021 12. kitabı
Cezmi Ersöz
7.2/10 · 2.560 okunma

Zeynep S.

, bir kitabı okumaya başladı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma