Kimse *

Kimse *
@_Antika_
“Yargı kesin; Acı duymak ruhun fiyakasıdır.”
Ne kadar?
Zavallı ruh! İşlediğin günahlar ne kadar büyük ki gecenin bu saatinde dolaşıyorsun. Nereden gelip, nereye gidiyorsun?
Sayfa 278·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
duymazlar!!
Ölüler için sıcak da soğukta birdir: duymazlar efendimiz. Söyleme olric: fena oluyorum.
Sayfa 278·Kitabı okudu
Edebiyat
Her şeyi duyuyoruz, hiçbir şeyi bilemiyoruz Olric. Bu duvarlar arasında kapandık kaldık.
Sayfa 277·Kitabı okudu
Edebiyat
Ey kafa!!!!
“ Vakit gece yarısına yaklaşıyor. Ortam uygun. Ey kafa! Akıt zehrini! ”
Sayfa 266·Kitabı okudu
Edebiyat
“ Neden, dünyaya, yaşamaya karışmak gibi bir mesele çıkardın? ”
Sayfa 263·Kitabı okudu
Edebiyat