”Peki, insanlar nerde?” dedi küçük prens. ” İnsan kendisini çölde çok yalnız hissediyor.’’ ‘’İnsanların içinde de öyle hissedersin’’ dedi yılan. ”Arada pek fark yoktur.”
"Ne tuhaf bir şey seni sevmek...Şimdiye denk hiç sevmediğim kendimi sevmek gibi bir şey...Seni sevmek,yıllar sonra kendime dönmek gibi bir şey...Seni sevme kokumla barışmak gibi bir şey..."
Kalplerinde aşk işaretiyle doğarlar kimileri. Yeryüzüne gönül indiremez onlar. Hayatı ve insanları anlarlar, hayata ve insanlara merhamet duyarlar, ama hayatın ve onun içindeki insanların yaşadıkları gibi yaşayamazlar.