Yanımda olmanı istiyorum diyemediğim için bu yağmur içimi ıslatıyor dediğimi nasıl anlamaz? Düpedüz, sarıl bana dedikten sonra sarılmanın ne anlamı kalır!
Daha önce hiç bu kadar özensiz sevilmemiştim. Aslına bakarsan çokta üzülmedim. Gidişin yüzünden aşka küsecekte değilim. Hatta ona inanmaya devam edeceğim. Aşka hep inanırız çünkü; o dünyanın en gerçek yalanıdır.
Küçük mutluluklara büyüteçle bakmayı bildim.
İnsan yaşadığı anın değerini yaşadıklarından ötürü değil, neler yaşayacağını bilmediğinden ötürü bilmez.
Nasıl olsa bugün, dünü unutturacak daha büyük yaralar açar sende...
Terk etmek, bir yenilginin sonucudur, nedeni değil.
Seni benden çıkarınca ,önce beni sana böldüm , sonucu acılarımla topladım ,seninle çarpılan kalbime sensizliği ekledim, ne yapsam ne etsem bir adam edemedim.