asiN

asiN
@_Asin
Araf'ı dünyada yaşıyor gibiyiz!.. Ne gönlümüz eşkıyalığa razı, Ne nefsimiz evliyalığa.
Kuraldır: Her 'ifrat' kendi ' tefrit'ini üretir!
Reklam
Veda
Halbuki Allah'a kul olmak ve O'na itaat etmek kadar insana huzur, huşu ve haz veren başka bir şey yokmuş. O'na secde etmek, O'na yalvarmak, O'ndan istemek ve O'na sığınmak... Doyumsuz bir mutluluk veriyordu, günahlarla kirletilmiş kalbime.
En büyük kontrol ve asayiş, insanın içindeki denetçi ve yasakçıdır.
İnsan, ipi boğazına sarılıp istediği yerde otlamak için başıboş bırakılmamıştır. Belki, bütün amellerinin suretleri alınıp yazılır ve bütün fiillerinin (yaptıklarının) neticeleri muhasebe (hesap) için zapt edilir.