Aysenur

Aysenur
@_Aysenur_
160'a geldim ama olaylar hiç de merak uyandırıcı değil. Çok basit bir kurgu ile ilerliyor. Sonradan işler değişecekse bilemiyorum okuyan arkadaşlar varsa ne der? Bırakmalı mıyım?
Aysenur
Bence bırakma bende okuduğumda öyle hissetmiştim ama güzel kitap bitince fark ediyorsun.