Öldürmek derken öyle tabancasını alıp dan dan diye öldürmeyi kastetmiyorum. Öyle değil, kastettiğim onu kalbinde öldürmek. İyiliğini istemekten vazgeçmek.
-Luciano'nun peşimizden gelmeyeceğinden korkuyorum.
-Sence bu yarasa seni çok seviyor mu?
-Sevmez olur mu...
-Yürekten mi seviyor?
-Kesinlikle.
-Öyleyse geleceğine emin olabilirsin. Biraz gecikebilir, ama bir gün mutlaka seni bulacaktır...