Bedia Y.

Bedia Y.
@_Bedia
“Yalnız hüznü vardır kalbi olanın”
“Demek ki düşünmemek unutmak demek değilmiş.”
1000Kitap
Reklam
-Ne demek hocam “can”dan uzaklaşmak? -Özden, coşkudan, anlamdan uzaklaşmak. Hangi mevki makamda olursan ol ve servetin ne kadar olursa olsun, kendi özüne, “can”a merhaba demeden yaşamında anlam bulamazsın!
1000Kitap
“Vahanın palmiyeleri ufukta görünmüşken susuzluktan ölmek...”
Bana göre hayatın anlamı “keşif “tir. Hayat bir keşif yolculuğudur. Neyi keşfedeceksin? Özünü, kendini.
1000Kitap
Yalnızlığımın çevremde konuşacak arkadaşımın olup olmamasıyla ilgili olduğunu sanırdım; çevremde bir sürü insan varken iliklerime kadar yalnız hissetiğimi görünceye dek.
1000Kitap
Reklam