BeRivaN

Az özlüyorum sizi efendim, Çok özlemeye gücüm yetmiyor sanki Çok özlesem ölür gibi oluyorum da Az özleyince ölmüş gibiyim.
Reklam
Haklısın be kardeşim! Ne sevmesini bildik Ne gömmesini, Sürdürülebilir bir hayat işte bu, Kimin işine ne kadar yararsak o kadar vardık, Varsak yine iyi ya, Nereye varsak oradan gitmiş bulduk kendimizi.
Şu sözü anımsarsınız: "Tüm insanlar hakkınızda iyi konuştu mu, vay halinize!"
"Ahlakı zayıf, terbiyesi kıt toplum; içindeki zorbalara ve soygunculara hayranlık duyar!!" #Alıntı #AndreMaurois
Eğer hırsızlar yollarda güvenle yürüyorlarsa, bunun iki nedeni vardır; ya rejim büyük hırsızdır ya da halk aşırı aptaldır!!! #Alıntı #LeenKuanYew