Çünkü bir ilişkinin en güzel anları başlangıcında yaşanır; o dönemde ucu bucağı olmayan olasılıklarla kendini kandırırsın. İlişkinin ortası ve sonuysa sürünmekten ibarettir.
"Neyle başa çıkabilecek durumda değildin? Aşık olmakla mı? Öyle mi diyecektin?"
"Kızamık gibi bir şey bu - bir kez oluyorsun, sonra bağışıklık kazanıyorsun."
''...hayatla baş edebilmek için fazla melankolik, aşırı üzgün görünüyor. Sanırım gördüğüm en hüzünlü insan o.'Üzgün' kelimesi bile onu anlatmakta yetersiz kalıyor. İçinde bir yerlerde kırılmış,tamamen tuz buz olmuş, ezilmiş bir şeyler var.''
''Bütün dahiler öyledir. Onlar mekanizmanın kusurlarını, ölümcül hatalarını görür.''