"Dünya Romeo ile Juliet'teki gibi bir yer değil; aşk tanrısı Cupid oklarını öyle sağa sola rastgele atmıyor. Romantik aşk birbirimizin kusurlarını görmemizi engelleyen bir Darwin numarasıdır. Aşkın avucuna düşmek. Düşmek bir zamanlar sabit bir yerde, şu anda bulunduğundan daha yüksek bir yerde olduğun anlamına gelir. Ben daha sabit ve daha yüksek olan yerde kalmayı tercih ediyorum."
Hangisinin daha önce olduğunu söylemek güç. İnsan bir şeyleri unutamadığı, akıl süzgecinden geçiremediği için mi depresyona girer, yoksa depresyonda olduğu için mi doğru süzemez ve halledemez?