Beyda

Reklam
… her geçen gün sevgili dostum, insanların diğer insanları kendinden yola çıkarak değerlendirmesinin ne kadar aptalca olduğunu daha iyi anlıyorum. Hem kendimle fazlasıyla meşgul olduğumdan, hem de iç dünyam fazlasıyla fırtınalı ol- duğundan, başkalarını kendi haline bırakmayı yeğliyorum, keşke onlar da benimle uğraşmasa.
Edebiyat
Bu mutsuzluğun mezardan başka bir sonu olduğunu sanmıyorum.
Edebiyat
Kendimizden yoksunsak, elbette her şeyden yoksun kalıyoruz.
Edebiyat
Böyle mi olacaktı, insanı sonsuz derecede mutlu kılan şey, aynı zamanda üzüntüsünün kaynağı mı olmalı?
Edebiyat
Reklam