Büşra

Büşra
@_BiBlioSMia_
Nefsinizin bu kadar kaçtığı şey hâk olmaz da ne olur !
Birbirlerine aidiyet hisseden dostlar, ilişkilerinden, hayatlarını güzelleştiren ve ihtilafları katla­nılır kılan bir anlam devşirirler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözler, güzel görünenin veya güzel­ce hüzünlü görünenin görünüşüyle alt üst olurlar..
Eğer her şey anlamsız görünürse geriye ne kalır? Her şe­ yi oluruna bırakmak ve buna dertlenmek…
kişi ancak başkalarından güçlü olmak suretiyle ayakta kalabileceğine inanıyor.
hayatlarında dostluğun kol kanat geren varlığını hissedemeyen insanlar güvenlik ihtiyaçlarını daha çok maddi kazanımla gidermeye yönelirler.