Sosyal Edebiyat Dergisi tavsiyesiyle aldığım okuması kolay bir kaç günde bitebilecek bir kitap .Sizi şaşırtmayacak bir sona sahip ama yazarın ilk kitabı olduğunu düşünürsek bence bu gayet doğal,en azından ham bir eser değil.Belki biraz demlenmeye bırakılsa içinde yaşanan "Aşk" hikayesi daha etkileyici olabilirdi ama bu haliyle bile bence okunmaya değer.
NergisSide May · İkinci Adam Yayınları · 201928 okunma
Sabah başla öğlene bitebilecek bir kitap (sayfa sayısından belli oluyordur zaten) İnsan pisikolojisi üzerine yazılmış,bilgi yarışmalarına konu olmuş şahane ötesi bir kitap.Eleştirmek haddimiz değil.Ruhun Şad olsun Zweig umarım gittiğin yerde mutlusundur ve sana bir haberim var hiç bitmeyecek dediğin savaşı kötüler kazandı.