📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
GÖLGE: Oraya gelirsem senin o ağzını...
YEŞİL : Ne yaparsın ağzımı ? Öper misin ?
GÖLGE: Kırarım.
YEŞİL : Kıyamazsın.
GÖLGE: Bahse var mısın ?
YEŞİL : Dudaklarım bana sağlam lazım henüz hiç öpülmemişken birinin onlara şiddet uygulamasına izin vermem.
GÖLGE: Öpülmek mi ? İstiyorsun.
YEŞİL : Evet öpecek misin ?
GÖLGE: Hayır.
YEŞİL : Bende öpecek birini bulurum.
GÖLGE: Demekle kalırsın.
YEŞİL : Neden ?
GÖLGE: İnsanlar yaşamayı seviyor.
YEŞİL : Hepsinide öldürmezsin.
GÖLGE: Şüphen mi var ?
YEŞİL : O zaman sen öp !
GÖLGE: Uyu artık arsız kadın.
YEŞİL : Bir gün beni öpeceksin.
GÖLGE: Hayal kurmaya devam et.