Kalbi ile aklı arasında ikilemde kalan bir adamın buhranina tanık oldum. Bir çok kitabın aksine; Hikmet'in duygularının tüm çıplaklığı ile ifade edilmesi, bir başkasının yaşamını izliyormuş hissi verdi.
Kendi içindeki Hikmetler ile tartışması, tanışması ile hayatta tek kişi olarak var olmadığımızı okudum.
Kararlarımızın, duygularımızın değişebileceğini, dün yanlış olarak bildiklerimizin bugün gerçeklerimiz olabileceğini göstermiş Oğuz Atay.
Bugün hangi Esrayim, gelecekte kaç Esra olacak?
Sevgi mi Bilge mi olacak yoksa bir kaybolusta kendi albayimi mi yaratacağım?