Ama biz anlayanlar sayılara aldırmayız. Bu hikayeye bir masal gibi başlasaydım keşke. Şöyle deseydim: "Bir zamanlar kendinden pek de büyük olmayan bir gezegende yaşayan ve bir arkadaşa ihtiyacı olan bir küçük prens varmış..." Hayatı anlayanlara çok daha gerçek gelirdi bu.