Yalanlamak ve reddetmek için okuma !
İnanmak ve herşeyi kabullenmek için de okuma !
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma !
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için OKU !!!
Beni mutlu kılabilecek şeylerin uzaklarda bir yerlerde olduğunu varsayarak hayatımı zorlaştırdım. Asıl zor olan, bazı şeylerin burnumun ucunda olabileceğini kabul edebilmekmiş...
Konu güzel fakat karmaşık kurguyla anlatılmış bir kitap okudum. Kitap son 100 sayfada toparlanmaya başlıyor ve bir anda sonuç sunuyor. Ana karakterin yaşadığı gel gitlerden gına geldi çünkü akıcı bir netlikte değildi. Buda kitaba odaklanmayı zorlaştırıyor.