Yalanlamak ve reddetmek için okuma !
İnanmak ve herşeyi kabullenmek için de okuma !
Konuşmak ve nutuk çekmek için de okuma !
Tartmak, kıyaslamak ve düşünmek için OKU !!!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bazan fazla hata yapıyorum, kabul. Her hatadan sonra sigaramı yakıyorum ve unuturum diye umut ediyorum. Ardından şerefine birkaç kadeh rakı kaldırıyorum be şişenin dibini görüyorum. Unuturum diye umut edip içmeye başladığım her gece daha net hatırlıyorum herşeyi. Sanırım unutmaktan ziyede daha net hatırladığım ve hatırladıkça bağımlısı olduğum bir oyun bu. "