'Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...'
☆•°Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?°•☆
°•°Umut belki de gelecek sayfadadır.
Kapatma kitabı.•°•
En güzel deniz:
Henüz gidilmemiş olanıdır.
En güzel çocuk:
Henüz büyümedi.
En güzel günlerimiz:
Henüz yaşamadıklarımız.
Ve sana söylemek istediğim en güzel söz:
Henüz söylememiş olduğum sözdür.