Zehra Turkay

Zehra Turkay
@_Elyel_
'Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...' ☆•°Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?°•☆ °•°Umut belki de gelecek sayfadadır. Kapatma kitabı.•°•
Öğreneceğim Hayat Boyu
Malatya
Malatya
381 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
İnsanlara umut vermek iyidir de, o umudun altından kalkamamak kötüdür. Umudun ölmesi insanın ölmesinden daha beterdir. İnsan ölür, ölüm haktır. En kötüsü, beteri, dayanılmazı umudun ölmesidir.
Sayfa 391 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allah insanları zulüm altında yaşasınlar diye yaratmamıştır, diye bağırıyordu. Bu dünya zulüm dünyası oldu.
Sayfa 286 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan güzel olacak, diyordu Dursun Dede. İnsan her gün biraz daha sevgi dolu, biraz daha mutlu, biraz daha zulme karşı, kötülüklere karşı bilenerek doğacak...
Sayfa 145 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
"İnsan çok güzel bir yaratıktır ağam, ağlayan, gülen, seven, hele de seven..."
Sayfa 78 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
"Zor" dedi gülerek Dursun Dede. " İnsan olmak çok zor sultanım. Dünyada çok şey kolay da, insan olmak zor."
Sayfa 146 - Yapı Kredi Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat