Eslem

Eslem
@_Eslm_
Güzel günler çabuk geçer, İçimiz hep bir hoşçakal ülkesi..
Reklam
Umut içimde bir yerde. Ama içimde her yer, her yerde …🎈
Ne kadar acımasız bir hayat..
İçimin yorulduğunu hissediyorum...
Alıntı
"Bir umudum sende kaldı."
Reklam