Eslem

Eslem
@_Eslm_
Eskisi gibi değilim artık, yoruldum. Sessizim, düşünceliyim ve dargınım...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Esasen tüm sevgiler, siyaha inat beyaz olmalı, kirletilmemeli..
İnsanın kendisine verdiği zararı, bir ordu toplansa veremezmiş…🍂
Ne içindeyim zamanın, Ne de büsbütün dışında; Yekpare, geniş bir anın Parçalanmaz akışında.