Bizim bilgelerimizin fizikle fizikötesi arasındaki uylaşımı ve irtibatı göstermeye elverişli olarak verdikleri hükümlerden bir diğeri de ,”İç değişince dış da değişir “ yargısıdır .
Bu sebeple ,değiştirmeye değişmekten başlamak gerekir.
Etrafımızı değiştirmeye çalışmak ,şehirlerimizi güzelleştirmeye çalışmak ,evlerimizi ,ailelerimizi ve giderek çocuklarımızı değiştirmeye çalışmak ,kendimizi değiştirmeye başlamaktan geçiyor . İçlerimiz değişince dışlarımız da değişecek .