Sadeliği savunacağız. Sade giyineceğiz, sade bir nikah, sade bir ev, sade bir hayat, sade arkadaşlar. Dünya bütün ışıltısı ile karşımızda duracak ama biz peygamber efendimizin şu sözünü unutmayacağız; "Sadelik, imandandır."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kimi insanın ilkeleri vardır; kimi insanın hesabı...
İlkeleri olan niyetlerine göre yaşar; kendi olmak/kalmak için bedel öder.
Hesabı olan çıkarlarına göre yaşar; dâim sonuç almak için sürekli kendine ayar verir.
İlkeleri olan öz(ü)gürdür; hesabı olan mahpus...
“Kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını, neleri yendiğini, yenemediğini, kimlerin yanında olmak istediğini, nelerin başını ağrıttığını, neler hissettiğini, neleri hissetmekten korktuğunu, senden daha iyi bilemez.
O yüzden hep dik dur.
Çünkü sen, önce kendine lazımsın..”
'Izdırabın sonu yok sanma, bu âlem de geçer,
Ömr-i fâni gibidir, gün de geçer, dem de geçer,
Gam karar eyleyemez hande-i hurrem de geçer,
Devr-i şâdi de geçer, gussa-i mâtem de geçer,
Gece gündüz yok olur, ân-ı dem âdem de geçer...'