Ben sevgimi içimde büyütür, yetişince sahibine pay eder hakkı olandan esirgemezdim. Nefret kırıcıdır belki ama sevgi iyileştirir. Nesi kötü ki birini sevmenin? O kendisi karar verecek kimi seveceğine, alakası yok ki sayılarla sevmenin. Sevgi bir mecburiyet değil ki tek seçenek olunca sahip olasın. Aşk bir kumar değil ki rakip azalınca kâr edesin. Herkes gönlünde yer edebildiği kadar var kalbin sahibi için. İstersen elmas ol, doğru göz değilse seni gören, kömürden ötesi değilsin.
Sana bakarken cenneti gören tek kişi ben miyim?
Çünkü sen çok güzelsin.
Hani Özdemir Asaf diyor ya: "Benim sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor."
İşte şimdi onunla aynı yerdeyim.
Öyle ne hissettirdiğinden habersiz kurduğun cümleler bazen böyledir işte.
Canının acımasına sebep olur. Göğsünü yakar, yalnızca susar ve uzaklaşırsın.
Ölüm Portresi
Büşra Nur